2014. október 30., csütörtök

XI.




XI./1.: Az eszme testet ölt, a téveszme nyelvet 

a fotómontázst Richard Dawkins arcképének (forrás: Internet) és " The God Delusion" c. kötete magyarított címlapjának felhasználásával készítette: Szeletai Sámuel


  • Leképeztük a fehér ló, Tudomány' lovasát.
  • A fekete ló, Tudomány lovasát pedig megszemélyesítjük,
  • Micsoda különbség, zongorázni lehet, hisz Mi, az Atya; a Bárány és Testvérei egylényegűek vagyunk. 
  • Miként neveztetik a fekete ló, Tudomány nyerge?
  • Teológiának. (A teista teremt, Istent teremt. Isten is teremt, lovat teremt szinte a semmiből, hogy az ateistának ajándékozza, Miért szükségeltetik megajándékoznia Istennek az ateistát? Mert a józan paraszti logika is tudja, a nem létezőt képtelenség tagadni.)
  • Hova tűnt a fehér ló, Tudomány' nyerge?
  • Tudomány't nyeregtelen, azaz nyergeletlen, szerszámozatlan ajándékoztuk oda lovasának. Új gazdájának legyen  gondja, megüli-e, és ha igen, szőrén teszi, avagy nyergel! Sir Richard kalandja az apokalipszis fehér lovával, Tudomány'nyal további élénk figyelmünkre kevéssé tarthat számot, saját lovunkat tüntetjük ki vele:
  • Tudomány, igényled-e, hogy lovasod a Bárány legyen, és ha igen, képes vagy e nyergedbe segíteni? (Megjegyzem, napjainkra az érintett tudományos szakterületek  egyetértésre jutottak abban a tekintetben, hogy a művészetek a világ megismerésének folyamatában speciális szerepet töltenek be, aminek okán a művészeti ágak besorolást nyertek a tudományok rendszerébe. Megjegyzem továbbá, hogy a művészetek tanulmányozása során a tudomány felfedezte a kvantumos folyamatok és a művészi mechanizmusok működése közötti megannyi rokon vonást. A Bárány megszemélyesítése során nem beszélhetek a levegőbe, ellenkezőleg, nagyon is körültekintően kell eljárnom. Olvasd és értsd!: 12; 3  A megértés nyomán impulzív feleleteket remélek a kérdésemre, elsősorban is a művészetek részéről.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése