2014. június 12., csütörtök

II. A Fenevad száma




  •  Rendben. Melyik a legismertebb numerikus kód A hétpecsétes könyvben?
  •  A 666, a Fenevad száma.
  •  Pontosan. És ha így  írom: 66.6.?
  •  Megszámláltad a Könyved  könyveinek, s fejezeteinek számát.
  •  Üsd fel, tehát a könyvet! Mi áll a 6. fejezetében? 
  •  A fejezet címe: "A négy első pecsét és a négy lovas".
  •  Látom, olvasni azt tudsz. De érted is, amit olvasol?
  •  Miféle faragatlan kérdés ez, hát hogyne érteném!?
  •  Hisz kaptál szemet a látásra, fület a hallásra, értelmet a befogadásra!
  •  Mire fel ismét ez a krisztusi citátum?
  •  Ez nem egyszerű, de kibővített mesteri szólás-mondás.
  •  Jó, jó! De mi az értelme?
  •  Ó, csupán ennyi: A szöveg olvasásának képessége nem foglalja magában az értelmezés tudományát.
  •  Ah, milyen igaz! Ezért találták fel a szövegértési vizsgafeladatokat.
  •  Nos, "A négy első pecsét..."?
  •  Gondolom, A hétpecsétes könyvnek az első négy pecsétjét jelenti.
  •  Gondolod, vagy bizonyos vagy a dolgodban?
  •  A fenébe is, bizonyos vagyok benne, hisz máshogyan sehogyan sem lehet!
  •  Hoppá, ezt a magabiztosságot hiányoltam belőlem mindig is!
  •  Most csúfolódsz?
  •  Mondhatni. Érted, tehát a fejezetcímet.
  •  Értem; 'naná, hogy értem, mi az, hogy értem! De azért mégse [lóssunk-fussunk] ennyire!
  •  ?
  •  Ott van a fejezetcímben még a négy lovas. Őket emlegetjük az Apokalipszis lovasaiként?
  •  Úgy biza!
  •  Hallottál Dürer metszetsorozatáról?
  •  Mintha.
  •  Kaptál fület a látásra.
  •  Tyű az áldóját, értem!
  •  Ha valóban érted, szemfüles vagy.
  •  Mondom, hogy értem: adtál egy fülest.
  •  Kapisgálod.
  •  Szemfüles vagyok!
  •  Hányadik metszet a "négy lovas"?
  •  Űhm...
  •  Vak a Te füled? Azt kérdeztem: Hányadik metszet a "négy lovas"?
  •  Ühüm, kapisgálom. Lássuk csak! A negyedik.
  •  A negyedik.
  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése